Visvangst van de Jagertjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu Visvangst van de Jagertjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu

Visvangst van de Jagertjes

Blijf op de hoogte en volg maureen

31 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

De naam (de Jager) doet vermoeden dat er vanuit het verleden een bloedlijn is met echte jagers..... Ik denk inmiddels dat hier een kern van waarheid inzit, want de drang naar vissen vangen, op zoek naar de kick ; Yes I can, is op Maleisië enorm. Het buitenleven, de zee en zon maakt de ECHTE JAGER in ons los. Althans zeker in de mannetjes (hahahahaha)
In de foto's kun je enkele verschillende soorten vis zien, die we de afgelopen dagen hebben gevangen en het eind is nog niet in zicht, want we willen nog een echte fish trip gaan ondernemen. Dit wil zeggen, diep de zee op om big fishes te vangen.
Trouwens de vangst van een grey rif shark is niet gefotografeerd, maar staat wel in de geheugens van Timo, Sam en Mees. Timo had een dode grondkruiper aan z'n haak gemaakt en vers dode vissen trekken die haaien aan. Timo had er ééntje aan z'n haak.... en..... effe..... want natuurlijk werd alles kapotgetrokken. Maar de ervaring, belevenis was er niet minder om.

• 05 Augustus 2012 - 17:36

Toon:

Hoi Allemaal.
    Wat een mooie vissen,geniet er nog even van,
    en dan een goede terug reis.
    Groetjes Toon

• 07 Augustus 2012 - 08:30

Donna En Koen:

Wat een mooie vissen, ongeloofelijk wat een paradijs daar. Nog heel veel plezier met de komende visavonturen. Groetjes Van Donna en Koen.