taman negara 150 jaar oud tropisch regenwoud - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu taman negara 150 jaar oud tropisch regenwoud - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu

taman negara 150 jaar oud tropisch regenwoud

Door: maureen en nienke

Blijf op de hoogte en volg maureen

20 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zijn nu in taman negara.
We waren hier nog geen 5 minuten of er liep een hert door onze tuin.
s' nachts gingen Nienke, Sam en Maureeen naar de w.c. en stonden er 5 zwijnen in onze tuin.
s' morgens sprongen de apen door de bomen.
en we hebben een ochtendwandeling over een 40 meter hoge touwbrug gemaakt, je moest alleen niet naar beneden kijken!
ff uitrusten en met een boot door wilde stroomversnellingen waarbij de golven over ons heen kwamen naar de orang asli, de oorspronkelijke bewoners.
moe, voldaan en kletsnat kwamen we weer bij het huisje.
morgen gaan we met de bus naar perhentian island.

groetjes Maureen en Nienke

  • 20 Juli 2012 - 11:41

    Gwenda, Max En Fay:

    Wow dat klinkt ontzettend gaaf zeg!

  • 20 Juli 2012 - 12:21

    Max:

    Klinkt goed allemaal!!! veel plezier nog...grtz Max Gwenda en Fay

  • 20 Juli 2012 - 14:47

    Flippie:

    Nou dat klinkt wel mooi allemaal. Hier hebben wij tot en met gisteren nog last gehad van de natte moesson, dus heb ik vanmorgen nog maar eens lekker met Storm door de modderbaden gerend, Storm tot aan zijn knieën en ik dus tot aan mijn oren. Bij thuiskomst werd ik nog even met een handdoek gescrubd, heerlijk ik heb nu een lekker zacht vachtje.

    Dikke knuffel van mij.

    P.S. Stuur maar veel berichtjes en ook foto's als het kan.

  • 20 Juli 2012 - 16:30

    Familie De Jager:

    Wat een super vakantie! Geniet maar van al dat moois.
    Groetjes van peter en Silvia, Kelly en Linda

  • 21 Juli 2012 - 15:54

    Roel Koen Donna Tom:

    ik vind het heel bijzonder,groetjes TOM.
    Hallo allemaal wat een super avonturen beleven jullie toch. Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken, lieve vakantiegroetjes Donna.
    hallo allemaal ik hoor al dat het leuk is en avontuurlijk.Ik ga volgend jaar mee.ik ben net terug van vakantie met papa.ik ga maandag ook op vakantie met mama.toevallig zitten we op de zelfde camping als max.groetjes roel

  • 22 Juli 2012 - 12:53

    Sil Mist Jullie:

    ooh kei vettt een hert, zwijnen, apen?!
    zoooooo jaloers kan niet wachten tot jullie terug zijn ik wil alles weten het is vast heel leuk daar.

    heey nienke ik mis je heel erg en moet je nog zo veel vertellen (jij mij vast veel meer :p ) maar zijn daar eigenlijk enge muggen wespen spinnen sprinkhanen enz.
    en vindt je het spannend leuk of eng
    heel veel liefs: xxxxx mis je Sil

  • 22 Juli 2012 - 20:56

    Jeannette:

    Hoi Jagertjes,ik kom net terug van ons avontuur in frankrijk,
    Wat een prachtige reis maken jullie,maak maar veel fotos,en geniet ervan.

  • 23 Juli 2012 - 22:08

    Familie Van Dommelen:

    heey familie de jager

    wat een stoere reis verhalen leuk dat we jullie zo kunnen volgen, of ja jullie?
    hebben jullie wel iedereen geteld toen jullie uit het vliegtuig stapten?
    jullie missen namelijk iemand!
    kamiel!!
    is hij nu home alone?
    kon hij ons mooie landje niet zomaar achterlaten
    hij is nergens te bekennen op de foto's
    we beginnen ons een beetje zorgen te maken en twijfelen of jullie hem niet zijn vergeten!
    haha veel plezier nog groetjes: fam. van dommelen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Ons grote avontuur.

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2016

foto's zeggen meer dan woorden

15 Augustus 2016

Onze eerste Thaise massage ;-)

05 Augustus 2016

fietstocht Co van Kessel

02 Augustus 2016

Thailand here we come

02 Augustus 2012

Eiland Penang
maureen

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 14539

Voorgaande reizen:

16 Juli 2012 - 08 Augustus 2012

Ons grote avontuur.

Landen bezocht: