onze eerste dag. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu onze eerste dag. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu

onze eerste dag.

Door: maureen

Blijf op de hoogte en volg maureen

18 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Om half 9 vanmorgen werden we opgehaald door de eigenaresse van onze B&B en zijn we samen met nog 3 andere mensen gaan ontbijten in de indische wijk de kinderen mochten mee in de keuken we hebben daar heerlijk gegeten op bananenbladeren .We zijn hier echt een bezienswaardigheid met onze witte huid,vooral onze Sam vinden ze heel bijzonder, ze willen met hem op de foto en knijpen in zijn wangen.
Ook zijn we in Chinatown geweest waar we 2 katten in een kooitje zagen zitten klaar voor de slacht!!!!!(dat verderop kippen in zo,n zelfde hokje zaten vonden
we toch minder raar!
Het was een super leuke dag.

• 18 Juli 2012 - 15:33

Familie De Jager:

Hopelijk een goede vlucht gehad. We gaan straks naar opa en oma zodat zij dit ook kunnen lezen. Nog een hele fijne vakantie, groetjes van peter en Silvia, Kelly en linda

• 18 Juli 2012 - 15:46

Flippie:

Wat fijn om te zien hoe mooi jullie het hebben daar. Hier is het in de Peelse Jungle ook een groot avontuur, heb samen met mijn grootste vriend Storm al achter een konijn aangezeten (het konijn was groter dan ik, maar ik heb dapper meegedaan). Verder lig ik na die grote wandelingen wel de hele dag voor pampus, moet nog even wat conditie opbouwen, maar daar word aan gewerkt.

Ik geniet hier, doen jullie dat ook maar.
    Knuffel van jullie Flippie xxx

• 18 Juli 2012 - 19:34

Donna:

Hallo maureen en kamiel en alle neefjes en nichtje. Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en een fijne dag hebben gehad. wat zullen jullie nog veel mooie dingen tegen komen. Was het ook lekker dat eten van het bananenblad? Hoe is het eten daar eten jullie het plaatselijke voedsel of wat meer verwesterd eten. Ben benieuwd heeeeeel veeel genieten samen. Lieve groetjes Donna

• 18 Juli 2012 - 20:17

Mama/ Oma Ini:

Het lijkt me geweldig daar!
    Veel nieuwe indrukken........ze eten daar echt kattenvlees???

X mama

• 19 Juli 2012 - 08:11

Max, Gwenda En Fay:

Wow wat gaaf zeg!!! Echt geweldig, de dingen die jullie allemaal mee maken. Super! Wat een belevenis!
    Ja en let maar dat als je vlees eet dat je ook weet wat het is.
    xje van Fay

• 19 Juli 2012 - 14:45

Sil Vandommelen:

heey nien kei gaaf ik ben heel jaloers
    maar dat katje wat zielig ben je daar niet van geschrokken we gaan nog heel veel logeren en nog veel plezier xxx

famillie de jager ik hoop dat jullie het leuk hebben/krijgen veel plezier p.s.ik wil als jullie terug zijn al jullie verhaalen horen heel veel liefs: sil