Mooie foto's voor de thuisblijvers die ons volgen. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu Mooie foto's voor de thuisblijvers die ons volgen. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu

Mooie foto's voor de thuisblijvers die ons volgen.

Blijf op de hoogte en volg maureen

26 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Geen woorden, maar foto's die de gedachten prikkelen....

• 27 Juli 2012 - 12:19

Gwenda, Max En Fay:

Kleurrijk, indrukwekkend en adembenemend!!!!!!!!!!!!!!!

• 27 Juli 2012 - 20:52

Opa En Oma De Jager:

Hallo, wij hebben de foto's gezien bij Peter en Silvia en ze zijn heel mooi.
    Hier is alles goed. Deze week is het hier heel erg warm. Vandaag de tuin gesproeid.
    Heel veel groetjes van ons, en tot snel

• 28 Juli 2012 - 12:53

Sil :'(:

nee hè nienke je mist de kermis :( ik hou het echt niet meer vol ik heb heimwee) ik mis je zo en nu kan je niet bij de kermis zijn :(

• 29 Juli 2012 - 12:58

D.vdbroek@yahoo.com:

Hallo allemaal het ziet er zo mooi en speciaal uit allemaal. Ik heb nu al zin om straks alles te horen, lieve groetjes Donna.

• 31 Juli 2012 - 15:15

31-7-2012:

Hey "De Jagertjes",
    Zo te zien vermaken jullie je prima! Wat een leuke foto's en verhaaltjes. Geniet van deze speciale vakantie, wij hebben de eerste werkdag er al weer bijna opzitten. Het ziet er allemaal indrukwekkend uit en we zijn benieuwd naar jullie verhalen als jullie weer in de Peel zijn, maar daar moeten jullie nog maar niet aan denken en lekker GENIETEN!!!
    Groetjes De van Berlootjes.

• 31 Juli 2012 - 22:19

De Jagertjes:

Hoi Maureen kamiel Timo Nienke Sam en Mees
    Wat een spannende en indrukwekkende vakantie.
    Benieuwd naar jullie verhalen
    Veel plezier nog en tot ziens
    Groetjes Toon

• 05 Augustus 2012 - 12:56

Boekel Familie Van Dommelen:

Heey...lieve stoere dappere jagers. Wat een geweldig avontuurlijke reis. Wow, de verhalen en de fotos zijn al zo overweldigend, laat staan de ervaring. Echt zo fantastisch. Die blijft echt wel hangen. De natuur, de dieren de mensen de prachtig versierde gebouwen en straten, de vissen het eten en de prachtige kleuren . Allemaal erg indrukwekkend.Maar we hebben inmiddels besloten dat het nu wel genoeg is. Sil, maar ook wij vinden het lang genoeg geduurd. We hebben een soort heimwee gevoel naar jullie. Het is inmiddels Boekel kermis in de stralende zon, maar zonder Nienke en de rest van de familie straalt het toch iets minder hier. Dus, wij stellen nu voor om extra te genieten van jullie laatste dagen in het prachtige Maleisie, en dan weer langzaam maar zeker afscheid te nemen en veilig terug te keren naar het gezellige Brabant. Koffie staat klaar. Heel veel liefs Wilma Frans Hanneke Sil, en een pootje van Nippie.