Perhentian - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu Perhentian - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maureen broek - WaarBenJij.nu

Perhentian

Blijf op de hoogte en volg maureen

31 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Koraal op het strand.
1,5 meter lange varaan in de achtertuin.
Alle soorten vlinders vliegen zomaar voorbij.
Apen komen afentoe zomaar even een kijkje nemen.
De natuur verbijstert ons.
Ze noemen hier ons de familie roti canai, omdat wij dit hier meerdere keren per dag eten, terwijl de lokale bevolking het eten als ontbijt.
Aangezien er hier geen wegen zijn alleen oerwoud, hebben we meerdere keren wandelingen door het oerwoud gemaakt naar de andere kant van het eiland, waar het strand en hrt koraal heel anders waren.
Alles gaat hier per boot.
morgen gaan we weer 7 uur reizen eerst 1 uur met de boot en dan nog 6 uur in een busje wat ons naar palau penang brengt.

• 07 Augustus 2012 - 08:37

Donna:

Hallo roti cani, Het ziet er relaxed uit zeg, Timo was de kreeft lekker? Wat een mooi uitzicht en dan de kleur van de zee. Het is jullie van harte gegund. Geniet er nog maar lekker van, dan zien we jullie snel weer. Lieve groetjes van ons allemaal.